Από Δευτέρα 23/11/2020 και μέχρι νεότερης ανακοίνωσης, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών της Δημοτικής Ενότητας Μυτιλήνης επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 5, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο κατόπιν ραντεβού και για τις επείγουσες και μόνο περιπτώσεις, από τις 08:00 π.μ. έως τις 16:00 μ.μ. από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Οι πολίτες θα εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής ermis.gov.gr, μέσω των θυρίδων ενιαίας ψηφιακής πύλης και τηλεφωνικά στα 2251350013 και 2251350014.
Τα πιστοποιητικά και οι βεβαιώσεις θα τους αποστέλλονται, είτε στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση, είτε ταχυδρομικώς.
Επίσης, καλούνται οι πολίτες, προκειμένου να διεκπεραιώσουν υποθέσεις, οι οποίες μπορούν να γίνουν και κατ’ οίκον με την χρήση προσωπικών κωδικών (πχ. θεώρηση γνησίου υπογραφής, χορήγηση ηλεκτρονικών παραβόλων, ανανέωση κάρτας ανεργίας, πιστοποιητικά στρατολογικής κατάστασης, πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης και γεννήσεως, κ.τ.λ.), να το πράττουν από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή.