Νέα ψηφιακή καμπάνια για την ενδοοικογενειακή βία

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Το κέντρο γυναικείων μελετών και ερευνών Διοτίμα και η Βρετανική Πρεσβεία ξεκινούν από σήμερα την κοινή ψηφιακή τους καμπάνια, κατά της ενδοοικογενειακής βίας. Η εκστρατεία φέρει τον τίτλο «UnlockΥourPower» στέλνοντας το μήνυμα πως κάθε γυναίκα μπορεί να ξεφύγει από την κακοποίηση, αν «ξεκλειδώσει» τη δύναμη που κρύβει μέσα της.

«Η Βρετανική Πρεσβεία στην Αθήνα συνεχίζει τη συνεργασία της με το Κέντρο Διοτίμα, στοχεύοντας στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γυναικών, και όχι μόνο, στην Ελλάδα με σκοπό να ενισχύσει και να εμπεδώσει την πεποίθηση ότι υπάρχει διέξοδος, υπάρχει αποτελεσματικό πλαίσιο προστασίας και στήριξης, υπάρχει δρόμος και τρόπος οι επιζώσες να συνεχίσουν τη ζωή τους χωρίς βία και χωρίς τον φόβο της βίας», δήλωσε η πρέσβης, Κέιτ Σμιθ.

Στη διάρκεια της πανδημίας, παγκοσμίως, σημειώθηκε αύξηση των περιστατικών ενδοοικογενειακής βίας. Στην Ελλάδα, από τον Νοέμβριο 2019 έως τον Οκτώβριο 2020: 4.872 γυναίκες κατέφυγαν σε Συμβουλευτικά Κέντρα για ψυχοκοινωνική υποστήριξη και νομική συμβουλευτική, 536 φιλοξενήθηκαν σε ξενώνες. Επιπλέον, 8.609 άτομα κάλεσαν την Γραμμή SOS 15900 για ενημέρωση και πληροφόρηση, σύμφωνα με την πρώτη ετήσια έκθεση για την βία κατά των γυναικών της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων επρόκειτο για περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας από πρώην ή νυν συντρόφους.

«Η πρόσφατη πανδημία έφερε για ακόμη μια φορά στο προσκήνιο μια ζοφερή κοινωνική πραγματικότητα για έναν μεγάλο αριθμό γυναικών κάθε ηλικίας, κοινωνικής θέσης, οικογενειακής κατάστασης κ.ά. και απέδειξε με δραματικό τρόπο ότι το σπίτι δεν αποτελεί ασφαλές καταφύγιο από την πανδημία της έμφυλης βίας», υπογραμμίζει η επιστημονική υπεύθυνη του Κέντρου Διοτίμα, Μαρία Λιάπη.

Η ενδοοικογενειακή βία είναι μια πανδημία μέσα στην πανδημία τονίζουν οι υπεύθυνοι του Κέντρου και διατρανώνουν πως η αλληλεγγύη είναι η μάσκα προστασίας για τις γυναίκες που δέχονται βία μέσα στο σπίτι τους. Η καμπάνια θα προβάλλεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από σήμερα μέχρι τις 9 Απριλίου.

Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτογραφία : Kat Jayne

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο