Μαθητές του Γενικού Λυκείου Άντισσας γνώρισαν τα μυστικά της συντήρησης απολιθωμάτων

Μοναδικές γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρίες είχαν την ευκαιρία να αποκομίσουν οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Άντισσας που συμμετείχαν στο βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου «Υιοθετώ και προστατεύω το Απολιθωμένο Δάσος Λέσβου – Συμμετέχω σε δράσεις καθαρισμού και συντήρησης απολιθωμάτων».

Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Άντισσας κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος έγιναν και οι ίδιοι συντηρητές απολιθωμάτων και όπως και οι συντηρητές του Μουσείου καθάρισαν και συντήρησαν απολιθώματα του Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου. Πρόκειται για τμήματα απολιθωμένων κορμών δέντρων που ήρθαν στην επιφάνεια από τις πρόσφατες ανασκαφικές εργασίες του Μουσείου, ιδιαίτερα σπάνια ευρήματα τα οποία αποτελούν άριστους μάρτυρες της μελέτης του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής, του φαινομένου της ηφαιστειότητας αλλά και της γεωιστορικής εξέλιξης της ευρύτερης περιοχής του Αιγαίου και της Ελλάδας.

Παράλληλα, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έφερε τους μαθητές σε επαφή με νέες μεθόδους συντήρησης απολιθωμάτων, οι οποίες εφαρμόζονται από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου. Οι μαθητές γνώρισαν τη μεθοδολογία καθαρισμού και συντήρησης φυτικών απολιθωμάτων, τα εργαλεία και τα υλικά συντήρησης, τις χημικές και φυσικές τους ιδιότητες αλλά και τα πλεονεκτήματα του προγράμματος συντήρησης.

Οι μαθητές κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος κατάφεραν με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία να καθαρίσουν και να συντηρήσουν τα τμήματα απολιθωμένων κορμών δέντρων που τους ανατέθηκαν, να ευαισθητοποιηθούν για την προστασία της φυσικής μας κληρονομιά και των μνημείων της φύσης και να ανακαλύψουν τα μυστικά της επιστήμης συντήρησης φυτικών απολιθωμάτων του Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και δηλώσεις συμμετοχής οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 2251047033, Ε-mail: lesvospf@otenet.gr, www.lesvosmuseum.gr.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο