Σχολεία από όλη την Ελλάδα παρουσιάζουν το Γεωπάρκο Λέσβου

Παρουσίαση της ΛΕΣΒΟΥ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΓΕΩΠΑΡΚΟ UNESCO θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 11:30 π.μ. από εκπαιδευτικούς και μαθητές από σχολεία όλης της Ελλάδας. Οι παρουσιάσεις των σχολείων θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα «Εμπειρίες και προτάσεις από τις εκπαιδευτικές επισκέψεις σχολείων στη Λέσβο» που οργανώνεται από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου και την Έδρα UNESCO για τα Γεωπάρκα και την βιώσιμη ανάπτυξη νησιωτικών και παράκτιων περιοχών του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Γεωποικιλότητας 2023.

«Εμπειρίες και προτάσεις από τις εκπαιδευτικές επισκέψεις σχολείων στη Λέσβο»

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου σχολεία τα οποία επισκέφτηκαν το Γεωπάρκο Λέσβου την προηγούμενη σχολική χρονιά 2022-2023 θα παρουσιάσουν το καθένα τις εμπειρίες τους και τις περιοχές της Λέσβου που επισκέφτηκαν, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους συμμετέχοντες για ένα νοερό ταξίδι στα μοναδικής ομορφιάς τοπία και μνημεία της Λέσβου.

Παράλληλα, θα παρουσιαστούν οι προτάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών για τη συνέχιση της δράσης στη Λέσβο.

Η εκδήλωση θα ξεκινήσει με χαιρετισμούς και στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης εκπαιδευτικοί και μαθητές από τα κάτωθι σχολεία από όλη την Ελλάδα αλλά και σχολεία που συμμετέχουν στο Δίκτυο ASPnet – UNESCO Ελλάδας, του Υπουργείου Παιδείας θα παρουσιάσουν τις εντυπώσεις τους και τις μοναδικές τους εμπειρίες από την εκπαιδευτική τους επίσκεψη στο Γεωπάρκο Λέσβο:

 11ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Ν. ΠΕΝΤΕΛΗΣ
 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ
 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
 ΕΠΑΛ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

Το σεμινάριο θα φιλοξενηθεί στη διαδικτυακή πλατφόρμα Zoom.

H είσοδος στην πλατφόρμα μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του συνδέσμου:

https://us02web.zoom.us/j/89915104501?pwd=bERCUlRhNk9iM2tQNk9TTVNidzJCdz09

Meeting ID: 899 1510 4501- Passcode: EX0QGD

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο