Δήμος Μυτιλήνης | Νέα πλατφόρμα και νέα εφαρμογή στις υπηρεσίες των δημοτών

Μία νέα πλατφόρμα, όπως και μία νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, ενεργοποιούνται από τον Δήμο Μυτιλήνης ως μέσα επικοινωνίας των δημοτών για την υποβολή αιτημάτων και προτάσεων, τα οποία προστίθενται στη συλλογή ψηφιακών εργαλείων αμφίδρομης επικοινωνίας του Δήμου με τους κατοίκους.

Ειδικότερα, μέσω της πλατφόρμας City Agenda του Δήμου Μυτιλήνης, κάθε δημότης αφού πραγματοποιήσει την εγγραφή του σε αυτή, θα μπορεί να καταχωρήσει ηλεκτρονικά ένα αίτημα, που αφορά μια σειρά ζητημάτων, όπως ενδεικτικά: δημοτικός φωτισμός, καθαριότητα – ανακύκλωση, ζητήματα στην οδική σήμανση και το οδικό δίκτυο, αδέσποτα, παιδικές χαρές κ.α.

Η πλατφόρμα είναι προσβάσιμη από το μενού της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου Μυτιλήνης (e-Υπηρεσίες) αλλά και απευθείας από τον σύνδεσμο: https://bit.ly/mytagenda. Επιπλέον στο Play Store για Android και στο App Store για iPhones είναι διαθέσιμη η εφαρμογή City On, η οποία μπορεί να εγκατασταθεί στο κινητό τηλέφωνο κάθε ενδιαφερόμενου και αφού επιλεχθεί ως πόλη η Μυτιλήνη, αφενός να έχει τη δυνατότητα καταχώρησης αιτημάτων στις ίδιες κατηγορίες, αφετέρου να έχει πρόσβαση σε νέα και ανακοινώσεις αλλά και να βρει πληροφορίες για διάφορα σημεία ενδιαφέροντος του Δήμου Μυτιλήνης.

Και τα δύο εργαλεία έρχονται να συμπληρώσουν την υπάρχουσα τηλεφωνική Γραμμή Δημότη, η οποία λειτουργεί στο 2251350505 από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:00 έως τις 14:00 και στην οποία οι δημότες μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους.

Επιπλέον, όσον αφορά στις ηλεκτρονικές εφαρμογές, τις επόμενες ημέρες στην ιστοσελίδα του Δήμου Μυτιλήνης θα προστεθεί και ένας ψηφιακός οδηγός, ο οποίος αξιοποιώντας τις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας και μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων με τους δημότες θα τους παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, για ένα μεγάλο εύρος ζητημάτων, που αφορούν τις υπηρεσίες του Δήμου και όχι μόνο.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο