«7» μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Θερμής βραβεύτηκαν στον 9ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα «Η Εκπαίδευση και ο ξεριζωμός του ελληνισμού»

Επτά μαθητές του Δημοτικού Σχολείου της Θερμής βραβεύτηκαν διαδικτυακά χθες Παρασκευή για ισάριθμα διηγήματά τους, που διακρίθηκαν στον 9ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό (του Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης και  της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης ) με θέμα «Η Εκπαίδευση και ο ξεριζωμός του ελληνισμού».
…………………………………………
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν δεκάδες σχολεία από την Ελλάδα και το εξωτερικό με ταινίες μικρού μήκους, διηγήματα, βίντεο, φωτοϊστορίες, κόμικς, εικαστικές συνθέσεις μέσω των οποίων οι μαθητές αφηγήθηκαν το δράμα Μικρασιατικής Καταστροφής.
…………………………………………
Τα διηγήματα βασίζονται σε πραγματικές ιστορίες, που ήρθαν στο φως μέσα από το πρόγραμμα «Ψηφιοποιώ την ιστορία του τόπου μου», (που υλοποιεί το Σχολείο σε συνεργασία με την Δημόσια Βιβλιοθήκη Μυτιλήνης από το 2019). Το πρωτογενές υλικό των αφηγήσεων «δουλεύτηκε» στη συνέχεια στο Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής του Σχολείου. Βραβεύτηκαν οι παρακάτω μαθητές :

  1. 1.ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ/ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
    @ Από την Μικρασία στο Νταχάου !
    Οι απίστευτες περιπέτειες του παππού μου Ηρακλή Αλατερού ή Ψύλλου
  2. ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ / Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
    @ Η παλικαριά του Τσάκιτζη
    Απόσπασμα από το διήγημά του «Το Αϊβαλέλ΄ μας».
  3. ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΔΟΥΡΓΟΥΝΑΣ / ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
    @ Όταν βλέπω την τρομπέτα του τον θυμάμαι
    Ο Αϊβαλιώτης προπάππος μου Γιώργος Δουργούνας
  4. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ/ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
    @ Νυχτερινή Σχολή για προσφυγόπουλα στη Θερμή
    ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗ ΠΙΣΠΙΝΗ
  5. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΧΑΡΙΣΗΣ/ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
    @ Από το Γενιτσαροχώρι στις Νέες Κυδωνίες
    Η ιστορία του προπάππου μου Αθανάσιου Κόμλου
  6. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΙΔΕΡΑ/ Ε΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
    @ Όταν ήρθαν οι πρόσφυγες στη Θερμή το 1922
    Πως το παλιό τζαμί έγινε σχολείο
  7. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΤΑΣ /Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
    @ Λες να μην ήθελα και εγώ τα γράμματα;
    Η γιαγιά μου η Μεταξία θυμάται τα βάσανα της οικογένειάς της
Follow us on social media

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο