Η κατάσταση που επικρατεί στην οδοποιία στο νησί της Λέσβου μπορεί να χαρακτηριστεί σε πολλά σημεία επικίνδυνη, καθώς υπάρχουν λακκούβες, όπως αυτή της φωτογραφίας, η οποίες μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα και τραυματισμό ειδικά σε οδηγούς δικύκλων. Κατά την δική μας άποψη θα έπρεπε οι υπεύθυνοι να είχαν βγάλει στους δρόμους συνεργεία να εντοπίσουν τις ζημιές και τα προβλήματα στο οδόστρωμα και να τα αποκαταστησουν, ειδικά τώρα που διανύουμε την τουριστική περίοδο, και δεν αναφερόμαστε για την πόλη της Μυτιλήνης αλλά γενικά σε όλο το νησί.
Συνεχίζεται η αδιαφορία για την οδοποιία στον παράδρομο στην διασταύρωση στο Πυργί
