36χρονη εγκυμονούσα στη Μυτιλήνη έχασε τη ζωή της μετά από επιπλοκές στον τοκετό

Μια νέα γυναίκα, 36 ετών, έχασε τη ζωή της σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου, μετά από επιπλοκές που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του τοκετού της. Το «Ν» επικοινώνησε με τη διοίκηση του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, ωστόσο κανείς δεν θέλησε να κάνει κάποια δήλωση, ενώ όλοι δήλωναν συγκλονισμένοι από την κατάληξη που είχε το συγκεκριμένο περιστατικό.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι επιπλοκές που εμφάνισε η έγκυος ήταν πολύ σοβαρές, γι’ αυτό και αρχικά αποφασίστηκε να διασωληνωθεί και να μεταφερθεί για νοσηλεία στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Στη συνέχεια αποφασίστηκε η διακομιδή της στην Αθήνα με πτήση του ΕΚΑΒ. Η μεταφορά πραγματοποιήθηκε λίγο πριν από τις 5.00 το απόγευμα.

Ωστόσο, φαίνεται πως η ασθενής δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.

Πηγή : stonisi.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο