Στο πλευρό των εργαζομένων της Καθαριότητας του Δήμου Μυτιλήνης τάσσεται η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων ΟΤΑ, η οποία με ανακοίνωσή της καταδικάζει τις πρόσφατες δηλώσεις του αντιδημάρχου Καθαριότητας Γιώργου Κατζανού και κάνει λόγο για προσβλητική και απαξιωτική συμπεριφορά σε βάρος των εργαζομένων. Παράλληλα καλεί τη δημοτική αρχή να τοποθετηθεί για το ζήτημα και να αναλάβει τις ευθύνες που της αναλογούν.
Αναλυτικά αναφέρει:
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) καταγγέλλει τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας του Δήμου Μυτιλήνης για απαράδεκτη, προσβλητική και απαξιωτική συμπεριφορά σε βάρος των εργαζομένων της υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου.
Σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε με Ανακοίνωση του ο Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Νομού Λέσβου, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας τοποθετήθηκε Δημόσια (σε τηλεοπτική του συνέντευξη) κατά των εργαζομένων της υπηρεσίας Καθαριότητας χρησιμοποιώντας γλώσσα πεζοδρομίου και εκφράσεις ανοίκειες, μεταξύ των οποίων, «τσίρκο» και οι εργαζόμενοι «δαγκώνουν σαν λιοντάρια».
Τέτοιου είδους συμπεριφορές και χαρακτηρισμοί προσβάλουν ευθέως την αξιοπρέπεια και την προσωπικότητα των εργαζομένων, που με επαγγελματισμό και ευσυνειδησία, πολλές φορές κάτω από αντίξοες και επικίνδυνες συνθήκες, προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και διατηρούν τις πόλεις και τα χωριά του νησιού καθαρά.
Τα όσα λοιπόν ειπώθηκαν από τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας του Δήμου Μυτιλήνης σε τηλεοπτική του συνέντευξη είναι τουλάχιστον απρεπή, απαράδεκτα και καταδικαστέα. Θα έπρεπε, ως όφειλε, να σέβεται τους εργαζόμενους και το έργο τους και να λειτουργεί με σεβασμό, σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Από τη στιγμή που ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας δεν αντιλαμβάνεται τον θεσμικό του ρόλο και νομίζει πώς ο Δήμος είναι κτήμα του, ή τσιφλίκι του, και οι εργαζόμενοι αντικείμενα χλευασμού, οφείλει η Δημοτική Αρχή Μυτιλήνης να λάβει θέση και να ανακαλέσει στην τάξη τον θρασύ Αντιδήμαρχο που την εκθέτει με τα λεγόμενα του.
Η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. σταθερά και αταλάντευτα καταγγέλλει τέτοιου είδους συμπεριφορές και τονίζει πώς η προσπάθεια απαξίωσης, εκφοβισμού και τρομοκράτησης των εργαζομένων δεν πρόκειται να γίνει ανεκτή. Εκφράζει δε την απόλυτη στήριξη και συμπαράσταση της στους εργαζόμενους της υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Μυτιλήνης, καθώς επίσης και σε όποιες αποφάσεις και πρωτοβουλίες λάβουν για να προασπίσουν τα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια τους.
Πηγή : stonisi.gr
