Σε φουλ ρυθμούς εργάζονται τα στελέχη του Δήμου που υποδέχονται τα αιτήματα των πολιτών μέσω του web site και των E-ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ του Δήμου Μυτιλήνης, αφού όλο και περισσότεροι δημότες δείχνουν την εμπιστοσύνη τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα καταχωρώντας τα αιτήματά τους.
Οι άνθρωποι πίσω από την… πλατφόρμα
Με τον συντονισμό του ειδικού Συμβούλου του Δημάρχου Τ. Μπαλή, τα αιτήματα διαχειρίζονται οι Μερόπη Νικέλλη (Υπηρεσία Καθαριότητας), Δέσποινα Σπέρκου (Τεχνικές Υπηρεσίες), Μαρία Χατζηαποστόλου (Υπηρεσία Περιβάλλοντος και Πρασίνου) και Μαρία Καραφωτιά (Δημοτικός Φωτισμός, Εγακατελελειμμένα Οχήματα, Αδέσποτα Ζώα).
Ενδεικτικά μόνο τον τελευταίο μήνα ο Δήμος υποδέχτηκε συνολικά 679 αιτήματα. Ο μέσος όρος διεκπεραίωσης ήταν 3 ημέρες, κάτι που καταδεικνύει την έγκαιρη και αποτελεσματική αντιμετώπισή τους από τους υπαλλήλους των αρμόδιων Υπηρεσιών.